England ❤️

Igår satt jag och tänkte och kollade igenom bilder, från mitt år i England. Det finns så mycket minnen. Så jävla mycket minnen på ett år. Jag har lyckats samla på mig ett helt nytt liv på ett år, ett ställe som alltid kommer vara mitt andra hem, nya underbara vänner som alltid kommer vara mina vänner, nya minnen, nya erfarenheter osv. 
Jag insåg igår när jag satt och tänkte att jag verkligen saknar England, det finns 
så mycket där som jag älskar. Jag har haft en underbart år. Jag och majsan pratade lite om det igår, vi hann med så mycket sjuka saker på bara ett halvår innan hon flyttade hem, det är sjukt. Så mycket minnen, vissa som vi kan dela 
med oss av, andra som vi aldrig 
kommer dela med oss av haha. 

Jag kan inte ens beskriva med ord vad jag har upplevt detta år, jag är nöjd över att jag gjorde detta helt själv, jag behövde verkligen det, jag har vuxit 
något sjukt som människa. 

Jag vill bara skriva allt jag känner och tänker och vill förklara mitt år men det går inte, det är sjukt! Att jag träffade Vania och Thierry är helt sjukt, att jag skaffat några av mina närmsta vänner i 
England är sjukt, att jag bodde hos en 
främmande familj som jag kom sjukt nära i ett år är sjukt, att jag klarade mig helt ensam med saker som jag aldrig skulle göra i Sverige är helt sjukt, hela grejen är bara helt sjuk! Jag trodde aldrig för 5-6 år sedan att jag, Angelina, skulle åka till England och bosätta mig där ett år och få ett helt nytt liv, nya vänner och haft så jävla kul! 

Mitt första halvår och mitt andra halvår i England är två helt olika saker. Mitt görsta halvår handlade om att lära känna landet, plugga, lära känna min familj och en jävla massa festande med Sanna och Alexandra. Jag hade ett så jävla sjukt första halv år, jag har samlat ihop så jävla mycket minnen. Jag firade jul med min värd familj på engelsk vis, även om jag låg i magsjuka på kvällen, jag fick uppleva nyår i England med en av mina närmsta vänner, ett oplanerat nyår som blev helt jävla bäst! 
Alla utgångar jag gjort med Sanna och Alexandra och massa andra brudar, dom har börjat och slutat på alla möjliga olika vis och vi har skrattat oss igenom dom. Jag träffade även en kompis som heter Alexander typ andra veckan i England och vi har fortfarande kontakt med varandra, vi kom jävligt nära varandra och skapade en bra relation, vi har haft våra ups and downs men i slutändan så slutade vi som riktigt bra kompisar, han är en genom go människa som man bara kan hänga med och prata om allt och ingenting i flera timmar och vi håller fortfarande kontakten, han smsade faktiskt mig idag! Jättekul!

Jag hade även så jävla roligt med Vania och Thierry, dom är en stor del av att skolan gick så bra dom den gick, jag hade aldrig klarat mig utan dom! 

Och Sanna och Alexandra har varit en så stor del av mitt liv i England, kan aldrig tacka dom nog för vad dom har gjort för mig! 

Mitt andra halvår i England handlade mer om att vara i bexleyheath där jag bodde, jobba och hänga med mina brudar. Jag fick jobba bara en vecka efter jag slutat skolan och det var där jag träffade alla mina närmsta vänner och det är jag så grovt jävla tacksam för! Jag har upplevt mer saker på ett år än vad jag har gjort på flera år här i Sverige. Känns som att jag bodde i England i flera flera år, om jag skulle räkna ihop alla saker jag gjort på detta år skulle jag kunna skriva en hel bok!

Jag är så jävla nöjd och glad att jag gjorde detta och på tisdag får jag komma tillbaka till älskade England för 4 dagar och överraska mina brudar, det är fan ren lycka! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0