Hero

Jag är redan slut i kroppen och jag har bara jobbat en av tre helvetes dagar, skjut mig.
Idag spelar England sin första match och vi serverar burgare till 12, suck. Och imorgon är det Farsdag här i England, skjut mig igen! 
Hade hellre kollat på matchen med en öl i handen än servera folk mat. 
Kommer få ihop typ 31-32 timmar på denna helg, det är najs dock. Sen en vecka semester, livet leker!

Jag stod och plockade glas igår när RVP gjorde sitt sexiga mål, fick lite halv stånd tror jag. Fotbolls andan var på topp igår, idag kommer den vara mer än på topp och det gillar vi! 
Det hänger England flaggor på varannat hus, och varannan bil, taggade!

Två dagar kvar till sverige, mitt hjärta gör glädje hopp! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härlig läsning. =)

2014-06-14 @ 13:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0