Hårbollar

Att behöva ge upp något som betyder så mycket för mig är en av det svåraste saker jag gjort. Dom tre katterna har varit en sån stor glädje för både mig och T. Folk som inte har djur eller aldrig varit nära ett djur kommer nog aldrig förstå vad vi just gick igenom. Dom har gett oss så jävla mycket genom dessa år, framgår allt har dom gett oss kärlek. 
Att behöva avliva en och ge bort de andra två var hjärtekrossande, jag önskar inte ens min värsta fiende den känslan. 

Jag har gråtit och gråtit fortfarande, man känner sig som en värdelös människa, jag kände mig redan värdelös som flyttade ifrån mina hårbollar. 

Jag vet inte ens vad jag ska säga eller skriva, jag är tom på ord. Jag kommer alltid alltid alltid alltid att älska mina tre små, vart dom än är. Och alla som känner mig vet nog hur mycket dessa tre små fyrbenta varelser betyder för mig. Jag kan inte med ord förklara hur mycket kärlek jag har för dom.

Snooki, snuffie, chilie. 













Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag vet hur mycket du älskar dina katter. Du och jag var i Södertälje när du köpte en av dom (erkänner att jag inte vet deras namn) Men som du vet så är jag en hundmänniska. Älskar dig

2014-06-11 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0