I'm back!

Idag är jag glad och känner mig som en ny människa! Ha inte bloggat på hundra år, massa att ta igen, ska göra lite olika inlägg om vad som hänt senaste tiden, men nu ska ni få höra om min hemska gårdag.

Jag vaknade tidigt av mensvärk, låg i sängen i typ 2 timmar och grät, vred och vände på mig av smärta. Hade inte ätit något på typ 14-15 timmar, gick ber och försökte äta men höll på spy varje gång jag tog en tugga så jag fick lägga mig igen, efter mycket om oxh men fick jag en paracetamol, låg och grät ytligare en timme, somnade i typ 15 minuter sen när jag vaknade kände jag att smärtan började avta, men jag var helt slut i kroppen och hade fått feber, försökte resa mig upp för att äta, gick inte alls mina ben bara vek sig och jag var helt slut körd i hela kroppen. Låg i sängen några timmar sen började jag känna att smärtan kom tillbaka. Låg typ 2 timmar och grät med smärta igen, Jackie gjorde mat åt ni och gav mig en till paracetamol, hjälpte inte, låg 30 minuter och vred och vände mig av smärta och visste knappt vad jag hette, så hon gav mig ännu en tablett, efter 30 minuter hjälpte det och jag fick sova gott hela natten utan smärtor! 
Hemskaste dagen! 

Idag är jag på bra humör, tvingar köket att sjunga one direction med mig och alla Disney sånger som finns, mycket bra dag!

Här får ni lite bilder från våran lilla fest hos Jade i lördags!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0