👏

Heeeeeej! 
Har varit lite dålig på att blogga på senaste, har jobbat (jobbade mitt sista pass i lördags dock) och försökt att spendera varje stund jag kan med mina vänner här! 

Jag och america hade en mysig dag igår. Både Maisy och America sa till mig igår att det faktum att jag åker snart börjar krypa närmre och vi alla börjar få lite små panik. När jag bestämde mig för att flytta till Sverige så var det ungefär 2 månader kvar tills jag skulle åka, nu är det 13 dagar.. 13 dagar!! Kan inte förstå det. Vi ska försöka göra så mycket vi kan de dagar vi har kvar. 
Idag ska jag och Mais åka till hennes husvagn och stanna där till imorgon, ska bli himla mysigt! Det ligger typ en timme bort. 

Sen på fredag ska jag, america och Mais åka till maisys mosters hus och bada i hennes pooooool, loving life! Sen på kvällen ska jag, Oliver, Jade och Will åka till bluewater och äta på five guys, yummmmm!
På lördag är det dags för min hejdå fest, vi ska alla dricka för drinkar hos maisy sen gå ut! Det kommer bara vara folk från jobbet och vi kommer ha en grym kväll! 
Sen har jag en vecka kvar där jag och tjejerna bara ska försöka umgås så mycket vi kan. Sen måndagen den 11 ska jag, jade, america och Mais ut och äta på en fin restaurang som ett avslut.

Tisdag morgon den 12 kommer Gitte, ska packa ihop mina sista saker, jag har redan packat en väska och jag har panik, för det är så sjukt mycket saker kvar. Jag vet jag vet det är lite tidigt att packa än, skyll på min mamma, om hon ska åka och spela dart i 3 dagar så kan fu hitta hennes packning framlagt as tidigt.
'Aaaah du packar, vart ska du mamma?'
'Äh ska bara till Malmö och spela dart i tre dagar'
'Aha när?'
'Aaa alltså om 3 veckor men du vet hur jag är'
Hahaha det där är typ mamma! ❤️👏

Men iallafall jaaaa sen ska jag bara packa ihop allt mitt sen är det dags att åka till flygplatsen och åka hem till lilla Sverige! 


Mina älskade vänner! ❤️





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0