!

Jag är väldigt fascinerad över hur låtar och dofter kan framkalla så mycket minnen. Jag har två låtar och en doft som får mig att tänka på förra hösten/vintern så jävla mycket, det är en av mina Victoria secret, som jag fick av Sanna och två one direction låtar, strong och better than words.

Min Victoria secret får mig att tänka på alla helger som jag Sanna och majsan var på Motherbar och alla saker vi gjorde. 

Låtarna får mig att tänka på Vania och Thierry och alla gråa regniga dagar jag åkte hem och till skolan på. One direction släppte albumet med dom låtarna förra året och jag minns det dagen när jag var i skolan och jag var överlycklig, tvingade v & t att lyssna på alla nya låtar och dom var sådär lagom intresserade. Lyssnade konstant på dom två låtarna och det väcker så mycket minnen. 

Har nu 18 dagar kvar i England och det går alldeles för fort, även om en del av mig bara längtar hem, försöker njuta av mina sista dagar här med tjejerna och spendera så mycket tid som möjligt med dom. Jobbar även min sista dag på lördag, men kommer förmodligen att göra några extra pass innan jag åker endå. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0