Bättre sent än aldrig

Just nu håller vi på med lite katt-terapi här hemma, haha. Vi försöker vänja våran nya familjemedlem vid Chilie och Snuffi. Vi ser framsteg varje dag, så det är ju skönt.
________________________________

Detta gör ju dock att jag inte har så mycket val än att sitta hemma hela dagarna i vardagsrummet med den lille. Ibland tar jag mig ut för att gosa med S & C men det dröjer inte länge innan lillan börjar jama. Vore skönt om detta gick fort så man kan låta alla vara i samma rum utan att man ska behöva hålla koll.
När jag inte haft katt-terapi har jag kollat på SAW-filmerna från början och ligger nu på nr 5.
________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0